Türk Eğitim-Sen, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hayata geçirilmesi planlanan Yönetici Yetiştirme Programı’nın çevrim içi olarak düzenlenmesi talebiyle Bakanlığa resmi başvuruda bulundu. Sendika, yüz yüze yapılacak eğitimlerin eğitim kurumlarında aksamalara neden olabileceğini ifade etti.
Konuya ilişkin yapılan açıklamada, özellikle hafta sonları okullarda destekleme ve yetiştirme kursları, pansiyon hizmetleri, egzersiz faaliyetleri ve farklı eğitim çalışmalarının sürdüğü hatırlatıldı. Bu süreçte yöneticilerin il merkezlerinde düzenlenecek programlara katılmak zorunda kalmasının işleyişi olumsuz etkileyebileceği belirtildi.
Türk Eğitim-Sen, mevcut uygulamanın hem yöneticiler hem de eğitim kurumları açısından mağduriyet oluşturabileceğine dikkat çekti. Açıklamada, programın uzaktan eğitim yöntemiyle gerçekleştirilmesinin daha verimli ve sürdürülebilir olacağı savunuldu.
Genel Başkan Talip Geylan imzasıyla yapılan açıklamada, gerekli düzenlemelerin yapılması amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı’na resmi talebin iletildiği bildirildi.
Sendika ayrıca, yönetici yetiştirme sürecinin önem taşıdığını ancak uygulama modelinin eğitim-öğretim faaliyetlerini sekteye uğratmaması gerektiğini vurguladı. Çevrim içi sistem sayesinde yöneticilerin görevlerini sürdürürken programa daha rahat katılım sağlayabileceği ifade edildi.
08.05.2026 23.37





