Fenerbahçe’nin yıldız oyuncusu Kerem Aktürkoğlu, kulübün YouTube kanalında yaptığı açıklamalarda hem milli takım hem de derbi performansına dair dikkat çeken ifadeler kullandı.
“Dünya Kupası’na gitmek her şeyden önemli”
Kosova maçında attığı golle ilgili konuşan milli futbolcu, topun falso aldığını hissettiğini ve pozisyonu garantiye almak için müdahale ettiğini belirtti. Golün kimden geldiğinin önemli olmadığını vurgulayan Kerem, asıl hedefin 24 yıl sonra Dünya Kupası’na katılmak olduğunu dile getirdi.
“İsmail benim dostum”
Takım arkadaşı İsmail Yüksek ile olan ilişkisine de değinen yıldız oyuncu, uzun yıllara dayanan bir dostlukları olduğunu söyledi. Kerem, attığı gollerde ve kritik anlarda en büyük desteği İsmail’den hissettiğini ifade etti.
“Daha olgun kararlar alınmalı”
Genç futbolculara da tavsiyelerde bulunan Kerem Aktürkoğlu, kariyerinin ilk dönemlerinde daha fevri olduğunu belirterek, zamanla daha sakin ve olgun kararlar almanın önemini öğrendiğini söyledi.
Taraftara teşekkür
Fenerbahçe taraftarına da ayrı bir parantez açan milli oyuncu, ilk günden bu yana gördüğü destekten dolayı mutlu olduğunu belirterek, sahada ve saha dışında bu desteğe karşılık vermeye çalıştığını ifade etti.
Derbideki penaltı sözleri gündem oldu
Beşiktaş karşısında attığı penaltıya da değinen Kerem, o anı “ya tarih yazacaksın ya tarih olacaksın” şeklinde tanımladı. Bu golün kariyerindeki en zor penaltı olduğunu söyleyen yıldız futbolcu, gol sonrası yaşadığı büyük adrenalin nedeniyle kontrolünü kaybettiğini ve sonrasında yaşananlar için özür dilediğini dile getirdi.
13.04.2026 22.35






