Fenerbahçe Başkan Adayı Aziz Yıldırım, Çorlu Fenerbahçeliler Derneği’nde kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelerek gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Yıldırım, özellikle transfer çalışmalarıyla ilgili dikkat çeken ifadeler kullandı.
Sarı-lacivertli kulüpte yaşanan başarısızlık sürecinin sona ermesi gerektiğini söyleyen Yıldırım, hedeflerinin yeniden şampiyonluk yarışında güçlü bir Fenerbahçe oluşturmak olduğunu belirtti.
Açıklamasında, “Bu başarısızlığı artık durdurmamız gerekiyor. Bunun yolu da şampiyonluktan geçiyor. Şampiyon olunmadığı sürece bu süreci değiştirmek kolay değil. Bu nedenle arkadaşlarımızla birlikte aday olduk. Göreve gelirsek güçlü bir kadroyla bu sürecin üstesinden geleceğimize inanıyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kulübün geleceği için maddi ve manevi her türlü fedakarlığı yapmaya hazır olduklarını belirten Aziz Yıldırım, transfer çalışmalarına da doğrudan dahil olduğunu söyledi.
Tecrübeli isim, iki santrfor transferi için görüşmelerin sürdüğünü belirterek, “İki forvet oyuncusuyla temaslarımız devam ediyor. Ben de sürece dahil oldum ve birebir görüşmeler yapıyorum.” dedi.
Transfer sürecinde aceleci davranmayacaklarını da vurgulayan Yıldırım, takım yapılanması çalışmalarının sürdüğünü ifade ederek, “İstersek önümüzdeki hafta süreci tamamlayabiliriz ancak acelemiz yok. Hedefimiz güçlü bir kadro kurarak birlikte mücadele etmek.” şeklinde konuştu.
29.05.2026 23.21






