Aziz Yıldırım’dan Fenerbahçe taraftarına yeni stat mesajı

Fenerbahçe’nde yeniden başkanlığa aday olduğunu açıklayan Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında kulüp dernekleriyle buluşmalarını sürdürüyor.

Yalova ve Bursa’daki Fenerbahçeliler derneklerini ziyaret eden Yıldırım, kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelerek projeleri hakkında açıklamalarda bulundu. Deneyimli yönetici, özellikle yeni stat projesiyle ilgili verdiği mesajlarla dikkat çekti.

Stadyum projesinin gerekli resmi izinlerin alınmasının ardından başlayacağını ifade eden Aziz Yıldırım, yeni tesisin yaklaşık 65 bin seyirci kapasiteli olmasının planlandığını söyledi.

Yıldırım ayrıca futbol yapılanmasıyla ilgili de eski sporculardan oluşacak bir danışma kurulu oluşturacaklarını belirterek, futbol aklını ortak bir yapı içerisinde yönetmeyi hedeflediklerini dile getirdi.

Toplantıda konuşan Mahmut Uslu ise Aziz Yıldırım dönemindeki şampiyonlukları hatırlatarak camiaya birlik çağrısında bulundu. Uslu, sezonun büyük önem taşıdığını ifade ederek, kulübe maddi ve manevi destek vermeye devam edeceklerini söyledi.

Kaynak: https://www.aspor.com.tr/fenerbahce/2026/05/19/aziz-yildirimdan-fenerbahcelilere-stat-mujdesi

19.05.2026 23.14

  • Related Posts

    İtalya’dan Son Dakika Bombası! Beşiktaş’tan Vincenzo Italiano’ya Çılgın Teklif

    Beşiktaş’ta yeni hoca operasyonu tam gaz sürüyor! Siyah-beyazlıların, Bologna’dan ayrılan 47 yaşındaki dünyaca ünlü İtalyan teknik direktör Vincenzo Italiano’yu ikna etmek için yoğun bir transfer mesaisi harcadığı ileri sürüldü. Kara…

    Trabzonspor, Sidny Cabral transferini resmen duyurdu!

    Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Trabzonspor, bir süredir gündeminde yer alan Sidny Lopes Cabraltransferini resmiyete kavuşturdu. Bordo-mavili kulüp, 23 yaşındaki futbolcunun transferi konusunda Benfica ve oyuncuyla anlaşma sağlandığını açıkladı. Kulüpten yapılan duyuruda, Sidny…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir