Fenerbahçe’nde yeniden başkanlığa aday olduğunu açıklayan Aziz Yıldırım, seçim çalışmaları kapsamında kulüp dernekleriyle buluşmalarını sürdürüyor.
Yalova ve Bursa’daki Fenerbahçeliler derneklerini ziyaret eden Yıldırım, kongre üyeleri ve taraftarlarla bir araya gelerek projeleri hakkında açıklamalarda bulundu. Deneyimli yönetici, özellikle yeni stat projesiyle ilgili verdiği mesajlarla dikkat çekti.
Stadyum projesinin gerekli resmi izinlerin alınmasının ardından başlayacağını ifade eden Aziz Yıldırım, yeni tesisin yaklaşık 65 bin seyirci kapasiteli olmasının planlandığını söyledi.
Yıldırım ayrıca futbol yapılanmasıyla ilgili de eski sporculardan oluşacak bir danışma kurulu oluşturacaklarını belirterek, futbol aklını ortak bir yapı içerisinde yönetmeyi hedeflediklerini dile getirdi.
Toplantıda konuşan Mahmut Uslu ise Aziz Yıldırım dönemindeki şampiyonlukları hatırlatarak camiaya birlik çağrısında bulundu. Uslu, sezonun büyük önem taşıdığını ifade ederek, kulübe maddi ve manevi destek vermeye devam edeceklerini söyledi.
Kaynak: https://www.aspor.com.tr/fenerbahce/2026/05/19/aziz-yildirimdan-fenerbahcelilere-stat-mujdesi
19.05.2026 23.14






