Apple’dan Tartışmalı Abonelik Modeli: Taahhüt Dönemi Başlıyor

App Store üzerinden sunulacak yeni sistemde kullanıcılar yıllık abonelikleri aylık ödeyecek ancak erken iptal durumunda 12 aylık ücretin tamamından sorumlu olacak.

Apple, kullanıcıların hoşuna gitmeyecek bir taahhütlü abonelik sistemi duyurdu. Buna göre kullanıcılar yıllık abonelikleri tek seferde ödemeyecek, aylık ödeme sistemiyle kullanacak. Kullanıcılar eğer uygulamayı bir sebepten iptal etmek isterse, 12 aylık taahhüt sebebiyle yıllık olarak ödemenin tamamını yapmak zorunda kalacak.

Bu sistem, mobil uygulama mağazasında otomatik olarak yenilenen aboneliklerde geçirli olacak. Geliştiriciler isterse yıllık abonelik paketlerini daha uygun şekilde aylık ücretlerle sunabilecek.

Yeni ödeme sistemi App Store’a mayıs ayında geliyor.

Kaynak: Cumhuriyet

KARDEŞ HABER SİTESİ:

23.28 29.04.2026

  • Related Posts

    Apple’dan Katlanabilir Telefonda Devrim iPhone Ultra Güçlü Soğutma ve Özel Menteşeyle Geliyor

    Teknoloji dünyasının gözü kulağı Apple’ın ilk katlanabilir akıllı telefonu olan iPhone Ultra modeline çevrilmiş durumda. Sektör kaynaklarından sızan en yeni bilgilere göre şirket, bu iddialı modelde yüksek performans sırasında yaşanabilecek…

    Meta’dan İşletmelere Yapay Zeka Hamlesi: Business Agent Küresel Kullanıma Açıldı

    Meta, işletmelerin müşteri iletişimini daha hızlı ve verimli yönetebilmesi için geliştirdiği yeni yapay zeka çözümü Business Agent’ı dünya genelinde kullanıma sundu. WhatsApp ve Messenger’daki test sürecinin ardından Instagram’a da entegre…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir